Till senaste kommentaren

Varför går inte min betalning igenom?

Hej,

Jag försöker göra en order hos och betala med Klarna och det står att köpet inte kunde genomföras. Vad är det som är fel?
Gun-Britt

Kommentarer

  • Hej Gun-Britt,

    Tack för att du hörde av dig till oss!

    Innan du lägger en ny beställning rekommenderar vi att du kontrollerar följande:

    Logga in på ditt Klarna-konto och kontrollera om köpet har registrerats där. Om betalningen syns i Klarna har din order troligen gått igenom.

    Kontrollera din inkorg (inklusive skräppost) för att se om du har fått en orderbekräftelse från oss. Du kan också logga in på "Mina sidor" på vår webbplats för att se om beställningen finns registrerad där.

    Om du inte hittar någon betalning i Klarna och inte ser någon orderbekräftelse eller registrerad beställning på "Mina sidor," är du välkommen att kontakta oss igen. Vi hjälper dig gärna att undersöka saken och säkerställa att allt går rätt till.
    Johanna Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.